Verrassing bij aankomst in Kissimmee 16-09-2014 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Verrassing bij aankomst in Kissimmee 16-09-2014 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Verrassing bij aankomst in Kissimmee 16-09-2014

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

17 September 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Gisteravond lukte het plaatsen van ons eerste verslag niet. Vanochtend gelukkig wel.

Om half 3 liep de wekker af. Onmenselijk vroeg maar als je op vakantie gaat moet je er tenslotte wat voor over hebben hé. Tegen kwart voor 4 werden we opgehaald door Yvette, Bart en Peter. Peter, de vader van Bart, bracht ons alle vier naar Schiphol waar we even na 5 uur arriveerden. Inchecken was redelijk snel gebeurd waarna we bij Starbucks de vakantie zijn begonnen met een kop koffie. Was wel nodig om wakker te blijven. Daarna naar de gate via de security check en rond 8 uur vertrok het vliegtuig. Het taxiede wel 20 minuten of meer, zodat we al snel doorkregen dat we zouden opstijgen vanaf de Polderbaan. Na ruim 10 uur vliegen landden we op Orlando Sanford. Het was druk bij de douane maar dat is ook niet zo gek als van iedereen vingerafdrukken en een foto moeten worden gemaakt. Voordeel was wel dat toen we bij de bagageband kwamen onze koffers al een paar rondjes hadden gedraaid. Buiten de aankomsthal stond de hostess van Arke ons op te wachten met een boekje met informatie en haar telefoonnummer. De warmte overviel ons. Het was 28°C maar behoorlijk benauwd, daar moeten we echt wel even aan wennen. Bij Alamo zijn we onze huurauto gaan ophalen. Aangezien er geen midsize SUV meer voorhanden was kregen we een gratis update naar een Fullsize. Een maatje groter zeg maar. We kozen voor een donkerrode Nissan met op het kenteken de bijnaam van Florida: the Sunshine State. Dankzij de navigatie reden we in een ruk naar het Legacy Vacation Resort in Kissimmee. Inchecken was hier ook een fluitje van een cent. In het appartement troffen we een grote verrassing aan. Op ons bed was een groot hart van rozenblaadjes neergelegd met daarop een blaadje met 2 champagneglazen en een 6 aardbeien in chocolade. Op het nachtkastje stond een ijskoeler met een fles (Amerikaanse) bubbels. Dit had Yvette geregeld ter gelegenheid van onze 35e trouwdag, ook al is dat pas in november. In 2004 zijn we ter gelegenheid van onze zilveren bruiloft ook naar Amerika geweest en daarom doen we dit 10 jaar later nog eens dunnetjes over, nu met Bart erbij. Na het maken van een paar foto's hebben we met ons viertjes geklonken op een fijne vakantie. Daarna was onze eerste gang naar de supermarkt voor water, andere drankjes en wat ontbijtspullen. Toen we de koelkast gevuld hadden was het etenstijd en hebben we bij Perkins, een restaurant annex bakkerij hier op de hoek, gegeten. Yvette, Bart en Wil gingen nog even zwemmen maar daar was ik te moe voor. Het is nu half 10 's avonds hier, thuis bij jullie is het half 4 's nachts. We zijn nu dus al meer dan 4 uur op. Het wordt bedtijd voor ons om morgen gezond weer op te staan!

• 17 September 2014 - 14:27

Jack:

Hallo jullie viertjes,
    wat een verassing en dat na 35 jaar, geniet er van hier is het ook 25 gr komt goed uit op de verjaardag van Anouk kunnen we buiten zitten,
    gr fam vd velden

• 17 September 2014 - 14:33

Karin:

Fijn dat jullie er zijn en zo'n ontvangst is natuurlijk helemaal geweldig. Jullie krijgen de groetjes van Cees en Diny, welbekend? Veel plezier samen.

• 17 September 2014 - 14:36

Annie:

Hoi Fam.
    Fijn dat de reis goed verlopen is
    En dat het weer daar goed is maar wij mogen ook niet klagen
    Fijn dat je zo ontvangen ben
    En dat Yvette dat maar mooie voor jullie heeft gedaan
    Geniet verder van jullie reis
    Groetjes Annie en Tiny

• 17 September 2014 - 16:09

Mary:

Hoi Hoi,
    Heel veel plezier met z'n allen. Genieten denk eraan.
    GroetjesMary

• 17 September 2014 - 16:24

Betsie De Laat:

Hoi luitjes,
    Gelukkig is de reis goed gegaan en is het ook heel leuk om zo'n verrassing te vinden. Wij hopen dat jullie een hele fijne vakantie hebben en geniet ervan ook al ben je dan maar 4 uurtjes op!!
    groetjes, Ad en Betsie

• 17 September 2014 - 20:11

Nellieluijlx:

Ziet er goed uit allemaal! Genieten geblazen!

• 17 September 2014 - 20:30

Henk Vesters:

Hallo Wil , Coby, Yvette en Bart, ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!
    Geniet ervan !

• 17 September 2014 - 20:59

Jose:

Leuk hoor van Yvette om dat voor jullie te regelen is meteen een goed begin, ook nog een upgrade van de auto goed begin hoor moet wel een goeie vakantie worden dan he! Zag net je verslag pas moet nu op de computer kijken he en die staat niet de hele dag aan! Vlgs mij ging ik om die tijd dat jullie opstonden naar bed boek moest echt uit. Veel plezier nog moet wel lukken met zo'n begin he!

• 18 September 2014 - 08:48

Rianne:

Goedemorgen,

gisteren nauwelijks de computer aan gehad, dus pas vandaag lezen.
    leuke verrassing op jullie bed, voor de 35ste trouwdag.
    ik zie dat er dikke hamburgers zijn gegeten.
    ik hoop dat jullie geslapen hebben en een leuke dag hebben vandaag.
    vandaag is de trouwdag van Bas en Marleen, de houten. (5jaar)
    maar daar zijn ze niet zo mee bezig. morgen sleutel van het huis en aan de gang.
    heel veel groetjes en ik kijk uit naar het volgende verslag, Rianne

• 18 September 2014 - 12:50

Marieke :

Leuk weer om te lezen wat jullie allemaal beleven.
    Geniet nog van alles.

Groetjes Marieke