M&M's World Orlando 21-09-2014 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu M&M's World Orlando 21-09-2014 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

M&M's World Orlando 21-09-2014

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

22 September 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Wil en ik werden rond half 9 wakker en waren al voor 9 uur aan het zwemmen in het zwembad en natuurlijk ook eventjes van de hot whirlpool gebruik gemaakt. Yvette en Bart kwamen pas rond half 11 boven water waarna we op ons gemak hebben gebruncht (11 uur is een beetje laat om het nog ontbijt te noemen).

Gisteravond laat kwamen we er achter dat we op tv te zien waren geweest bij een bal die zo hard op ons afkwam dat ik wegdook maar die zowat tegen de muur toch nog gevangen werd. Een knap staaltje werk. Mochten jullie het filmpje ook willen bekijken, hierbij de link: http://m.rays.mlb.com/tb/video/v36440871 We zitten op het laatst van het fragment zowat recht achter de honkballer op de 2e rij. Wil en Bart dragen allebei een groen shirt.

Even na de middag zijn we naar M&M's World in de Florida Mall gereden omdat we daar ook even rond wilden kijken. Een paar kleinigheidjes voor onze kerstboom aangeschaft en wat foto's gemaakt. Wil, Yvette en ik vinden de winkel in Las Vegas toch een heel stuk meer de moeite waard dan deze in Orlando. Bij het verlaten van de winkel zijn we nog samen met Red op de foto gegaan. In het Food court geluncht halverwege de middag waarna Yvette van Bart nog een cadeautje kreeg bij Victoria's Secret voordat we doorreden naar de Premium Outlets. We hadden een paar bestellingen van familieleden maar hebben daarvoor niet kunnen slagen. Er waren momenteel lang niet zoveel kortingen als we op andere reizen naar de VS soms hebben meegemaakt. Wel hebben Wil en ik ieder een paar nieuwe Crocs gekocht en een Levi's spijkerbroek voor Wil. Dat valt reuze mee want het is wel eens anders geweest. Yvette en Bart hebben ook wat kleinigheidjes gekocht bij Levi's en Converse. Geen overgewicht aan bagage dus a.s. dinsdag. Na thuiskomst in het appartement zijn we nog even gaan zwemmen want het was vandaag met zo'n 32,7 ºC wel lekker om eventjes wat af te koelen. Aansluitend zijn we gaan eten bij Great China, een Chinees buffet restaurant. Lekker gegeten en voor Yvette werd zelfs nog verse vegetarische sushi gemaakt. Niets te klagen dus. Daarna thuis nog eventjes een partijtje UNO gespeeld en wat tv gekeken. Vandaag dus ook een redelijk rustige dag gehad. Heerlijk hoor!

• 22 September 2014 - 06:14

Karin:

Het Resort ziet er wel heel erg gezellig uit! Leuke dag weer gehad bij de M&M etjes. die kunnen jullie toch niet missen he?
    Groetjes Karin

• 22 September 2014 - 07:32

Rianne:

Goedemorgen,

een mooie resort en een dagje niet zo heel veel doen is niet erg toch. anders heb je een week thuis nodig om bij te komen.
    ja de M&M winkel moet natuurlijk ff aan gedaan worden.
    een fijne dag vandaag, groetjes, Rianne

• 22 September 2014 - 12:34

Marianne:

Hoi allemaal,

Even de tijd gevonden om alles te bekijken en het is weer een reis die de moeite waard is.
    Dapper van jullie om rond te lopen in het park zonder net. Ik zou dan net een speldenkusse worden.

Heb jullie nog een ap gestuurd.

Groetjes

• 22 September 2014 - 19:30

Jose:

Lekker zwembadje hoor en die whirlpool is ook niet verkeerd.

grtjs Jose

• 22 September 2014 - 21:04

Betsie De Laat:

Wij wensen jullie vanuit 's gravensande een goede reis naar huis .
    groetjes van Laurin,Ephrem,Rianne Gisa en Betsie

• 23 September 2014 - 00:35

Patricia:

Ik hoef alleen m&m world Las vegas te bezoeken en dan heb ik ze allemaal gehad. In New York vind ik het toch dat de winkel het mooiste/beste is. In orlando is die inderdaad aan de kleine kant en in Londen is het ook een mooie winkel, maar NY vind ik tot nog toe de beste.
    Alhoewel je de nescar alleen hier ziet staan uiteraard ;)

Geniet nog even van je verblijf daar en een goede terugreis.

Wij gaan over een jaar of 2 ook als onze kleine meid groot genoeg is om mee te babbelen en zelf de lucht kan klaren van opstijgen/dalen. Kijk er nu al naar uit! in de tussentijd ga ik wel genieten van jullie reizen ;)