Ziek - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

24 Juni 2009 | Verenigde Staten, Hyannis

Sinds eergisteravond ben ik ziek. Niet zo mooi als je op vakantie bent. Het lijkt wel of ik de griep heb en ik voel me allerbelabberst. Gisterochtend wel even met Wil de Ocean Drive gereden hier in Newport maar ik wilde eigenlijk alleen terug naar het hotel en naar bed. Echt de rest van de dag in bed gelegen met flink wat paracetamol. Heb alleen gisterochtend met veel moeite een sneetje brood gegeten en gisteravond was 2 hapjes al teveel. Had gehoopt dat het nu wat minder zou zijn want we moeten vandaag toch naar Cape Cod. We zullen dadelijk wel zien hoe het loopt, eerst maar eens douchen en hopelijk gaat het dan wat beter.Wil is gistermiddag nog wel vogels wezen kijken in een natuurgebiedje hier vlakbij het hotel.

Vanmorgen was het nog niet goed met me zodat we bij de receptie een dokter hebben laten bellen en gelukkig konden we er meteen terecht. Alles is ontstoken volgens de dokter, m'n keel, neus en oren en ik ben grieperig. Heb antibiotica gekregen en een drankje voor mijn keel. Hopelijk gaat het nu snel weer wat beter. Ondertussen zijn we op Cape Cod in Hyannis aangekomen. We waren al voor 12 uur hier en gelukkig konden ze ons een kamer geven want de normale inchecktijd is vanaf 3 uur 's middags. Ben rechtstreeks voor 1,5 uur naar bed gegaan terwijl Wil ging hardlopen.

• 24 Juni 2009 - 18:48

Margo:

Niet zo mooi dat je ziek bent hopelijk heb je het ergste gehad voor je weer in het vliegtuig stapt beterschap. groetjes fam vd Velden

• 24 Juni 2009 - 18:48

Patricia:

hoi cobi

da's niet zo mooi dat je net nu ziek wordt, op de laatste dagen van je vakantie.
    Hopenlijk heb je sterke medicijnen gekregen zodat je je in de loop van vandaag weer wat beter zult voelen.

Ben net ook met de foto's van onze vakantie bezig geweest, heb ze nu op de site erbij gezet. Zit nu op de helft van de foto's erbij zetten. als je zin hebt kun je ze bekijken, zal wel erg herkenbaar voor je zijn.

nou beterschap en hopenlijk straks weer beter!

groetjes patricia

• 24 Juni 2009 - 18:49

Laurin:

Je, Cobi wat doe je nou? Eerst aldoor dat preutweer en dan de laatse dagen ziek. Dat is toch geen goed afscheid van Amerika.
    Hoop dat je toch nog bij Cape Cod kan rondkijken.
    Beterschap!

• 24 Juni 2009 - 19:11

Jose:

Dat is mooi shit, ziek worden met je vakantie, heb ik in sri-lanka toen ook gehad ook net op het laatst nog de hele dag in bed gelegen zonde he, dat dat nu net moet gebeuren als je op vakantie bent, wens je beterschap.

groetjes Jose

• 24 Juni 2009 - 19:19

Mariës Oostdijk:

Wat vervelend voor je Cobi.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Groetjes van Mariës

• 24 Juni 2009 - 19:27

Anton:

Dat's niet zo mooi, ziek worden tijdens jullie vakantie.
    Ik zie dat je in de buurt bent waar ik 2 jaar geleden geweest ben. Ik was toen in Tulsa geland en daarvandaan naar het westerlijk gelegen Cushing ("pipelnes crossing America") gereden, naar de firma DCA. We verbleven in Stillwater.
    Ik hoop dat Cobi snel weer opknapt, wat de vakantie is maar kort.
    Groetjes, Anton.

• 24 Juni 2009 - 19:44

Marja:

Hoi Cobi en Wil,
    Wel balen Cobi dat je ziek bent. Gelukkig ben je naar een dokter gegaan en heb je medicijnen gekregen, dan zal je, denk ik, weer snel op de been zijn en nog kunnen genieten van de laatste dagen in de States!
    Groetjes uit een warm Nederland!

• 24 Juni 2009 - 20:50

Kaatje:

Hoi Cobi en Wil,

Ik vind het erg vervelend dat het niet even heeft gewacht tot terug in ons landje. Hopelijk ben je elk geval iets beter voor de terug reis. Van harte beterschap en hopelijk slaat de antibiotica snel aan zodat je nog iets meekrijgt van jullie reis. Groetjes
    Kaatje

• 24 Juni 2009 - 20:52

De Fiersjes:

Balen zeg, net op je vakantie! We wensen je beterschap en knap maar weer snel op, dan kun je eenmaal terug in Veldhoven nog van het schitterende warme weer genieten als een soort van vakantie-verlenging.
    Groetjes!

• 24 Juni 2009 - 20:53

De Fiersjes:

Groetjes!

• 25 Juni 2009 - 04:46

Els:

Jee, wat maak je me nu ?
    Jammer zeg ! Miste je verslag al, had daarom al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte.
    Heel veel sterkte, hopelijk knap je vlug weer wat op en probeer nog maar wat van de laatste dag(en) te genieten.

• 25 Juni 2009 - 08:34

Wilma En Thies:

Hoi Cobi , dat is balen dat je nu ziek bent :-(
    Hopenlijk voel je je nu ondertussen door de medicijnen weer wat beter ?
    Beterschap gewenst !!!

Groetjes, Wilma en Thies

• 25 Juni 2009 - 10:38

Rianne:

Hoi Cobi en Wil,

vervelend dat je ziek bent, ik hoop dat de medicijnen zijn werk doen en dat je je al wat beter voelt, in ieder geval om naar huis te vliegen.

ik miste je verslag, maar ik ben zo druk dat ik er niet echt over nagedacht heb wat er zou kunnen zijn.
    hier is het lekker weer. straks weer naar het ziekenhuis naar ons pap.
    waarschijnlijk komt hij volgende week naar huis met extra hulp, als het geregeld is.
    verder druk met allerlei dingen bij elkaar zoeken voor de vakantie, marieke heeft al vakantie, kees is bezig met zijn laatste middag.
    beterschap en een goede terugvlucht, groetjes, rianne

• 25 Juni 2009 - 12:55

Annie:

Wij hopen dat je weer wat beter bent Dat is echt niet leuk om nu ziek te zijn Groetjes uit Best

• 25 Juni 2009 - 14:59

Wil Fiers:

Tjonge tjonge
    Dat is balen.
    Gelukkig is het geen Mexicaanse griep!
    Beterschap en veel plezier hje
    Grt Wil

• 25 Juni 2009 - 17:30

Marianne:

Cobi, heel veel beterschap want dit is niet leuk op vakantie

Groetjes

• 26 Juni 2009 - 08:01

Ria:

Hey cobi en wil
    Jammer dat je ziek bent, knap maar snel weer op,want de terug reis komt eraan.
    Mooi zwembad hoor,en dat voor jullie tweeen alleen. Zo voel ik me dan ook thuis, lux hoor. Beterschap nogmaals en de groetjes aan wil . tot ziens thuis dus.