Gearriveerd - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

21 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Denver

Een half uurtje geleden (half 11 hier, 06.30 uur thuis) zijn we aangekomen in de Fairfield Inn in Denver. Het is de eerste keer in Amerika dat we een kamer met een kingsize bed hebben en da's toch wel leuk. De vlucht vanuit Amsterdam naar Memphis verliep voorspoedig, al is het wel een lange zit van op een kwartiertje na 10 uur. We waren dan ook blij dat we weer even onze benen konden strekken. Memphis is maar een kleine compacte luchthaven, maar met overstappen is dat wel handig. Naast onze gate vertrok een vliegtuig naar Amsterdam en daar zaten nogal wat Elvis fans is. We konden de Elvis shirtjes, bloezen, tassen en zelfs tatoeages niet meer tellen. Hebben we dus toch nog iets van Elvis gezien. Het vliegtuig naar Denver had ruim een uur vertraging doordat het uit Montego Bay (Jamaica) moest komen en daar vertraging is ontstaan omdat de orkaan Dean op Jamaica heeft huisgehouden. De vlucht naar Denver duurde 2 uur en 10 minuten en dat was zo voorbij. Denver is een hele grote moderne luchthaven, vergelijkbaar met O'Hare in Chicago. Met een soort metro ga je naar een ander gebouw om je bagage op te halen en er zijn gratis telefoons bij de bagage claim area waar je je hotel kunt bellen om de shuttle te sturen en die was er binnen 10 min. Inchecken was ook zo gebeurd en nu zit ik dus in onze kamer dit bericht te tikken. Wil is ondertussen al gaan slapen en dat ga ik nu ook doen want we zijn doodmoe van de reis.

• 21 Augustus 2007 - 06:28

Rianne:

Goedemorgen Cobi en Wil,

goed tehoren dat jullie in Amerika zijn gearriveerd. het bed zit er wel heel groot uit. is Wil zo moe dat hij in de stoel of moest het bed eerst op de foto voordat hij er in mocht?
    geniet er van en ik hoor graag van de verdere vakantie.
    groetjes van ons allen en wel terusten.
    Rianne

• 21 Augustus 2007 - 06:42

Aad En Carla:

Hallo Wil en Cobi, fijn dat jullie zijn gearriveerd,we zullen jullie volgen op jullie tocht door het land van de onbegrensde mogelijkheden.???????????????????. Groetjes Aad en Carla

• 21 Augustus 2007 - 07:12

Betsie:

Wij wensen jullie nog heel veel plezier en zeker een hele goede nachtrust want daar zijn jullie de laatste tijd wel in te kort gekomen. Groetjes en genietze

• 21 Augustus 2007 - 11:01

Margo:

Fijn dat jullie goed gearriveerd zijn
    dat bed komt wel goed met jullie king size model (grapje)
    groetjes van Oma Anouk Jurre Timo Margo en Jack

• 21 Augustus 2007 - 11:12

Jose:

He daar fijn dat alles goed is verlopen, zal wel lekker geslapen hebben in dat grote bed na zo'n vermoeiende reis.
    groetjes Jose

• 21 Augustus 2007 - 11:33

Lenie En Anton:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Toch nog iets van Elvis Presley meegekregen zo. Geniet van jullie tijd daar. groetjes Lenie en Anton.

• 21 Augustus 2007 - 11:38

Mariës:

Leuk Cobi, om je mail te ontvangen. Ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben. Groetjes van Mariës

• 21 Augustus 2007 - 12:24

Brabjes:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    De vlucht naar Memphis had ik nog wel gevolgd en kon zien dat jullie daar geland waren, maar daarna was het voor ons bedtijd! Lekker ruim bed zeg!
    Geniet ervan!
    groetjes van de buren!

• 21 Augustus 2007 - 12:27

Brabjes:

Woordspeling, daar moet ik mee oppassen, hahaha! Ik schreef: "Lekker ruim bed zeg" en meteen daarna "geniet ervan" maar bedoelde eigenlijk: geniet van de vakantie! Hahahaha!

• 21 Augustus 2007 - 15:53

Yvette:

Gelukkig dat jullie goed aangekomen zijn. De SMS dat jullie in Memphis waren heb ik ontvangen. Gelukkig is mijn telefoon zo aardig geweest vannacht niet te piepen en dus zag ik het pas vanmorgen. Kingsize bed ziet er ook goed uit en wat hebben jullie vanmorgen gegeten? The real breakfast met french toast, donuts en hasbrowns _0_ _0_?? Ik hoor het wel weer.

• 21 Augustus 2007 - 17:43

Christ/Annie Senders:

Heel fijn dat jullie reis goed is verlopen. Wij wensen jullie een fijne, avontuurlijke, spectaculaire, gezellige vakantie toe.

Tot horens, Annie

• 23 Augustus 2007 - 09:47

Ria Vande Schans:

Deze slaapkamer ziet er perfect uit,waren jullie erg moe,en ging de reis op schema? ben blij dat jullie er heelhuids zijn, geniet ervan ik volg jullie af en toe. regenachtig en treurig veldhoven. Ria