Bijna - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

19 Augustus 2007 | Nederland, Veldhoven

Onze vakantie is vrijdagavond begonnen en gisteren en vandaag waren best hectische dagen met de laatste zaken regelen en het inpakken van onze koffers. Die staan nu klaar en morgenochtend komt de taxi ons om 08.55 uur halen om ons naar Schiphol te brengen. Ja, naar Schiphol i.p.v. naar Brussel. Afgelopen vrijdagmiddag hebben we een telefoontje gehad dat Northwest de vluchten vanaf Brussel heeft gestaakt en dat we zijn omgeboekt via Amsterdam. Eigenlijk wilden ze ons van Brussel naar Amsterdam laten vliegen, maar gelukkig hebben ze dat gedeelte van de vluchten kunnen annuleren. Dat scheelt nl. heel wat tijd en geeft ons de komende nacht toch een gewone nachtrust (ophaaltijd door de taxi was 05.00 uur), zodat we uitgerust aan de reis kunnen beginnen morgen. We vliegen nu met een Airbus A330-200 om 14:10 uur van Schiphol naar Memphis en vandaar door naar Denver waar we om 19:52 uur (mountain time) hopen aan te komen. Op de terugweg vliegen we niet via Memphis maar via Minneapolis. Is eigenlijk wel jammer dat we in Memphis niet meer tijd hebben dan 1,5 uur want dan hadden we Graceland kunnen gaan bezoeken. Niet dat we Elvis fans zijn, maar 't lijkt ons toch wel mooi om het daar eens te bekijken. Neem maar eens een kijkje op de site van Graceland waar wat virtuele rondleidingen staan: http://www.elvis.com/graceland/vtour/default.asp

• 19 Augustus 2007 - 20:30

Anton En Lenie:

Alvast een hele fijne vakantie toegewenst. Vol verwachting zullen we jullie vakantie via deze weblog volgen.
    Groetjes, Anton en Lenie.

• 20 Augustus 2007 - 06:26

Rianne:

het is nu wel op een christelijk tijd vertrekken.
    leuk idee om het zo te doen, kunnen we jullie goed blijven volgen. geniet er van en ik reageer wel weer, groetjes, rianne

• 20 Augustus 2007 - 08:17

Jacqueline:

Wij wensen jullie 'n hele fijne vakantie toe en gaan jullie zeker volgen.

Gr.Henk en Jacqueline

• 20 Augustus 2007 - 09:14

Henk Vesters :

Geniet van deze vakantie en denk maar niet aan je collega's op het werk.Daar kijk je het hele jaar al tegen aan.
    Ook wij blijven jullie natuurlijk volgen via het weblog. Niet te veel hamburgers/donuts eten daar,en zorg dat jullie gezond weer terug komen.

Groeten Henk en José Vesters
    Marloes.
    Wouter.

• 20 Augustus 2007 - 15:05

Mary En Co:

He luitjes,

geniet ervan en ik zie de berichtjes met nieuwsgierigheid tegemoet.

Liefs ons

• 20 Augustus 2007 - 17:42

Frank Bergmans:

In Memphis op het vliegveld heb je in iedergeval Elvis z'n gitaar kunnen zien.

• 20 Augustus 2007 - 19:53

Brabjes:

Hoi Cobi en Wil,
    Momenteel zitten jullie ongeveer boven Michigan, jullie wel bekend! Ik heb die "flight tracker" naar je gmail e-mailadres gestuurd. Als het goed is komen jullie over een kleine 2 uur in Memphis aan! Maar als jullie dit lezen, zijn jullie ondertussen in Denver aangekomen! Heel veel plezier hoor!
    Groetjes en veel liefs Brabjes

• 20 Augustus 2007 - 20:30

Willemien:

Een heeele goede reis en ik ben al benieuwd naar jullie avontuur.

Groetjes,
    Willemien.

• 20 Augustus 2007 - 21:53

Fam Vd Velden:

jullie berichtje nog laat gelezen goede vlucht en we volgen jullie
    groetjes fam vd velden

• 22 Augustus 2007 - 13:26

Greet Nijs:

Bedankt voor jullie berichten en de foto's,
    Ik vind het leuk, jullie reis te volgen.
    Vorige keer, toen jullie op reis waren heb ik vellen vol uitgeprint.
    Hoeft nu niet, kan ik opslaan.
    Liefs Greet