Luie regenachtige dag, 19 september 2016 - Reisverslag uit Oberbechingen, Duitsland van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Luie regenachtige dag, 19 september 2016 - Reisverslag uit Oberbechingen, Duitsland van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Luie regenachtige dag, 19 september 2016

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

19 September 2016 | Duitsland, Oberbechingen

De hele dag bewolkt en regelmatig regen. Hopelijk is het morgen eindelijk weer wat beter want 13,5°C terwijl het in Nederland zonnig en 22°C is, is voor ons een beetje jammer. Maar we doen het er gewoon mee.

Voor de middag naar de supermarkt geweest voor brood en voor de rest lui geweest. Na de lunch naar Dillingen an der Donau gereden o.a. op zoek naar nieuwe ruitenwissers voor de auto. Dillingen bleek ook een Altstadt te hebben zodat we besloten om die dan maar eens eerst te gaan bekijken voordat we iets anders gingen doen. Na alle mooie stadjes van de afgelopen dagen viel dit behoorlijk tegen en heb ik ook geen foto’s gemaakt. Op zich zag het er wel leuk uit maar veel was slecht onderhouden of stond in de steigers. Hoewel als je nu op internet kijkt de gebouwen toch wel mooi zijn. Misschien kwam het door het weer, maar vandaag was het gewoon niet ons ding. Daarna eerst naar de Lidl voor inkopen voor het eten vanavond. Geen zin om met dit weer ergens heen te gaan en dus zelf koken dan maar. Op internet de dichtstbijzijnde Opelgarage opgezocht en onderweg daarheen kwamen we een auto-onderdelenzaak tegen. Naar de Opelgarage hoefden we niet meer en we hebben geen strepen meer op de voorruit, gelukkig, en geluid maken ze ook niet meer. Weer helemaal blij mee. Voor het eerst in Duitsland kwamen we een Action tegen en zijn we eens gaan bekijken of die anders is dan in Nederland. Maar afgezien van wat kleine dingen is het assortiment gewoon hetzelfde en bleef er niets aan onze vingers hangen. Terug in Oberbechingen is Wil nog een eindje gaan hardlopen en voor de rest hebben we het heerlijk rustig aan gedaan.

• 19 September 2016 - 23:18

Jose:

Oh 13,5 is wel erg fris, hopen maar dat het morgen wat beter is he.
    grtjs J

• 20 September 2016 - 05:46

Karin:

Wat een mooi huis waar jullie nu logeren. En die tekst op die paal is geweldig.
    Tis fris bij jullie ja, hier is het overheerlijk, hopelijk knapt het op de Romantische Strasse ook snel op.
    Groetjes
    Karin