Slecht weer dagje en een woelige zee, 30-09-2015 - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Slecht weer dagje en een woelige zee, 30-09-2015 - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Slecht weer dagje en een woelige zee, 30-09-2015

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

03 Oktober 2015 | Spanje, Palma de Mallorca

Vannacht vaak wakker geweest door het onweer en de regen die via de regenpijp op ons balkon gorgelde. Gelukkig had ik zo’n goedkope plastic regencape bij me. Die had ik op dinsdagavond in Portocolom ook al gebruikt, maar ook vanochtend had ik hem nodig om te kunnen gaan ontbijten. Het kwam er weer met bakken uit. We waren net op tijd en vonden nog een vrij tafeltje in het restaurant. Omdat iedereen binnen moest eten door de regen ontstond er na onze binnenkomst een behoorlijke rij bij de ingang en moesten mensen wachten totdat er iemand weg ging.

Eigenlijk stond Palma vandaag op het programma, maar dat zagen we beiden niet zo zitten met dit weer. De rest van de ochtend in onze studio doorgebracht met de voorgaande dagen op de weblog te zetten en verder nog wat zitten lezen. Tegen de middag leek het wat droog te worden en is Wil een eindje over de rotsen gaan lopen. Daar bleek de zee ook veel onstuimiger dan normaal en was er veel spektakel te zien door de hoge golven. Voor de rest die dag niet veel gedaan. Aan het eind van de middag klaarde het echt op hoewel er wel wat af en toe ’s donkere bewolking bleef overdrijven.

Avonds uit eten geweest bij Tony’s Bar omdat het eten er goed is en lekker dichtbij. Bij terugkomst stond er een doos op tafel in ons appartement. Dat was een verrassing en goede service van Club Marthas. We moeten morgenochtend weg voordat het ontbijt wordt geserveerd en met dit “picknickpakket” kunnen we toch uitgebreid ontbijten. Daarna op het terras naar Love me Tender gekeken. Die hadden we vorige week ook al gezien maar ‘t was leuk genoeg om deze nog eens te bekijken. Aan het eind danste Wil voor de vierde keer mee. Het was wel een stuk harder en frisser gaan waaien dus waren we blij dat we onze fleece vesten aanhadden.

• 03 Oktober 2015 - 19:41

Karin:

Waauw prachtig die foto's van die branding, mooi hoor als de normaal zo mooie blauwe en kalme zee zo wild te keer gaat. Echt onze natuur, onvoorspelbaar

• 04 Oktober 2015 - 07:53

Rianne:

het ziet er wel spectaculair uit de golven. daar kan ik uren naar kijken.
    goed verzorgd dat ontbijt pakket.
    groetjes, rianne