Druilerige dag, 23-09-2015 - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Druilerige dag, 23-09-2015 - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Druilerige dag, 23-09-2015

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

24 September 2015 | Spanje, Palma de Mallorca

Maandag en dinsdag waren prachtige dagen met zo’n 28°C, maar vanochtend was het totaal ander weer toen we opstonden: donker bewolkt, meer wind en behoorlijk fris, hooguit een graad of 18, 19. Bij het ontbijt was dat ook te merken want er zat bijna niemand buiten te eten, iedereen zat binnen. Er was nergens veel te beleven en ook de zwembaden waren uitgestorven.

Later op de ochtend begon het ook nog eens te regenen, geen hoosbui zoals in Nederland maar meer motregen met af en toe een wat harder buitje en dan weer ff droog. Omdat we niet wisten wat we met dit weer moesten gaan doen is het een luie dag van lezen en puzzelen geworden. Wil was ’s morgens nog wel een rondje gaan lopen maar was ook al weer redelijk snel terug. Tegen 18.00 uur hadden we genoeg van het binnenzitten en zijn we een eindje gaan lopen naar de zee en over de rotsen en daarna naar het dichtst bijzijnde strandje en het toeristische eet- en winkelcomplex. Bij Indiana Johns (zal wel geen Jones mogen heten) hebben we heerlijke Pad Thai gegeten met kip en garnalen. Het was er keidruk en we moesten meer dan 20 min. op onze drankjes wachten. We wilden eigenlijk net vertrekken toen ze kwamen. Gelukkig maar want het eten was erg lekker. Daarna naar een komische avond van het animatieteam met allerlei sketches op muziek gekeken.

• 24 September 2015 - 12:00

Rianne:

nog net goedemorgen ( 3 minuten),

jammer dat het zo regende en niet warm was. bij ons is 18 graden al warm.
    een dag luieren is toch nooit niet gek. en je bent toch nog op pad gegaan, wat gezien en lekker gegeten, waar je wel lang op moest wachten.
    hier is het vandaag droog, hoorde net op de radio dat er nog wel regen komt vanmiddag.
    dat wordt harten en sterren maken voor de Ad6, vervelen doe ik me niet.
    vanmorgen naar de hobbywinkel geweest en dan kom je altijd met iets thuis. een ovale mal om straks een Maria in de borduren. de Maria heb ik ook al. nu met de mal aan de gang en dan prikken. je kunt het maar op tijd klaar hebben toch.
    geniet van vandaag. groetjes, Rianne

• 24 September 2015 - 14:47

Jose:

Heb dit verslag alleen in hotmail gekregen ging toevallig net kijken nu niet meer in gmail gehad heb ik liever want dan zie je meteen als er een verslag binnen is.
    Jammer van het slechte weer maar een dagje rust is ook niet rg als hrt niet langer duurt dan. Net de foto's van het vorige verslag gekeken en deze mooie weer pad thai zag er ook goed uit trouwens de macaronica gisteravond bij de weekbrekers was minder wat die er allemaal ingooien of juist niet ingooien niet zo'n succes dus vlg keer een van mijn recepten maar eens doen. Hoop dat jullie verder wel mooi weer hebben 1 dag slecht weer is genoeg he!
    Groetjes jose

• 24 September 2015 - 18:07

Tineke :

Hoi Cobi en Wil.
    Het ziet er weer geweldig uit.
    Mooie foto's. Verschil met hier is dat het weer snel kan veranderen.
    op het moment mogen wij ook niet mopperen wat het weer betreft.
    Geniet er nog lekker van, want het gaat altijd zo snel.

Groetjes vanuit Best

• 24 September 2015 - 23:04

Margo:

Hopelijk is het weer morgen beter, geniet er van samen groetjes Margo en Jack