Ruby Tuesday - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Ruby Tuesday - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Cobi en Wil Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Ruby Tuesday

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi en Wil

13 September 2007 | Verenigde Staten, Denver

Dit wordt ons laatste berichtje vanuit Denver U.S.A. Morgenochtend zullen we het vliegtuig terug richting Nederland nemen op D.I.A. Voor de volledigheid even de vluchtnrs. e.d.: Denver NW 550 vertrek: 11.26 uur; Minneapolis/St.Paul aankomst: 14.20 uur. Minneapolis/St.Paul NW 42 vertrek: 15.15 uur; Amsterdam aankomst: 14 september 06.30 uur. Met verschillende flight trackers kun je via internet precies bijhouden waar wij op dat moment zijn en of we geen vertraging hebben opgelopen. Zo'n site is bv: http://travel.flightexplorer.com/ Door het invullen van het vluchtnummer krijg je dan meer info.

Vanochtend zijn we in Castle Rock zo'n 24 mile ten noorden van Denver inkopen gaan doen. Daar staat nl. een grote Outlet Mall met o.a. vestigingen van Levi's, Tommy Hilfiger, Nike e.d. Wat we hebben gekocht viel echter erg mee. Alleen maar 2 jeans voor Wil en 2 voor mij. Onze boodschappen waarvoor we nog eens wilden kijken hebben we echt niet meer kunnen vinden zoals we al vreesden.
Misschien een volgende keer???

In de food court bij de Castle Rock Mall hebben we geluncht met een broodje van Subway en daarna zijn we terug naar Denver gereden en eigenlijk regelrecht naar de Fairfield Inn bij D.I.A. We hadden nog wel wat anders kunnen gaan doen, maar hadden daar eigenlijk niet meer zo'n zin in. Hoewel het pas half 3 was konden we toch al inchecken en ben ik op bed neergevallen om even wat uit te rusten. Nadat Wil onze spullen met de bagage cart naar boven had gebracht is ook hij even gaan rusten. Even na 4 uur hebben we de auto teruggebracht naar Alamo en de werkelijk gereden miles bekeken. We blijken op de kop af 5535 mile te hebben gereden, wat neerkomt op 8908 km. Een hele afstand en veel meer dan de ca. 6600 km die we dachten te gaan rijden. Maar ja, dat was zonder de extra ritten die je in de parken toch steeds weer doet. Na het inleveren van de auto met de Alamobus weer terug naar D.I.A. en vandaar met de shuttle van het hotel terug naar het hotel. Makkelijk geregeld zo hoor. Voor morgenochtend 09.00 uur is de shuttle ook al besteld om ons naar D.I.A. te brengen. Worden we netjes voor de deur afgezet waar we moeten zijn. Gemakt dient de mens, vooral als je veel zware bagage bij je hebt.

Vanavond hebben we hier vlakbij het hotel gegeten in een restaurant dat Ruby Tuesday heet. Het is genoemd naar het nummer Ruby Tuesday uit 1966 van de Rolling Stones en blijkt tot een hele keten te behoren. Wij hebben er voor de laatste keer in de U.S. lekker gegeten.
Op weg naar het restaurant hebben we nog mooie foto's gemaakt van de ondergaande zon op de parkeerplaats achter het hotel. Na terugkomst hebben we onze spullen uitgezocht, wat hier achterblijft en zo (de prullenbakken puilen uit) en de rest opnieuw ingepakt en verdeeld, zodat we morgenochtend zonder al te veel moeite kunnen vertrekken. Verslag van de reis volgt na thuiskomst.

• 13 September 2007 - 05:35

Rianne:

Goedemorgen Cobi en Wil,

vreemd hoor om morgen geen verslag van jullie te krijgen, maar we komen er over heen.
    mooie foto's van de ondergaande zon.
    jullie hebben heel wat kilometers gereden.

wij hebben gisteren heerlijk gefietst naar het vliegveld om het middagvliegtuig uit te zwaaien, veel bekenden gezien en gesproken.
    je hebt onder de pelgrims soms ook echt potloden, wie gaat er nu zonder een paspoort of indentiteitspas op pad???
    het was ook heerlijk weer om te fietsen.

we wensen jullie een goede terugreis en spreken jullie in Veldhoven.
    bedankt voor alle mooie verslagen.
    groetjes,
    Rianne en de rest van de family

• 13 September 2007 - 07:21

Tinus En Marij:

Hoi Coby en Wil, het was ontzettend leuk en interessant om jullie reisverslag dagelijks te lezen. Het was net of je er een beetje bij was (toch schrijverstalent Coby?) Hartstikke bedankt en een goede reis terug. Groeten Tinus en Marij Rovers.

• 13 September 2007 - 07:34

Karin:

Hoi Cobi en Wil, wij wensen jullie een hele fijne thuisreis. Het was leuk jullie verslagen te lezen maar ook fijn dat jullie weer thuiskomen. Vol herinneringen en fijne belevenissen.
    Groetjes en tot ziens hier thuis.
    Karin John en Danielle en Leon

• 13 September 2007 - 08:52

Jose:

Toen ik de naam van de email zag Ruby Tuesday dacht ik eerst he! misschien heeft ze Melanie wel gezien daar ofzo, zij zingt dat nummer ook nl. Vindt het wel heel erg(snik,snik,snik)dat jullie vakantie is afgelopen hoor alleen al voor de verslagen vond het wel leuk om ze te lezen smorgens met een kop koffie erbij zal ze wel missen zal af moeten kicken. Wens jullie een goede reis terug hier naar dat kleine kikkerlandje.

groetjes Jose

• 13 September 2007 - 16:48

Jacqueline:

Cobi, bedankt voor al je mooie reisverslagen.We hebben ze met veel plezier gelezen.
    Wat hebben jullie veel gezien zeg.
    Wij wensen jullie een goede en behouden thuisvaart. Snel tot horens/ziens en
    veel groetjes vanuit het "Rooise".
    Jacqueline en Henk

• 13 September 2007 - 18:37

Frank Bergmans:

Goeie vluchten terug. was leuk jullie zo te volgen....enuh Castle Rock ligt ten zuiden van denver. ;-))

• 14 September 2007 - 07:08

Mary:

Hoi Wil en Cobi,

Hopelijk hebben jullie een plezierige vlucht terug naar Nederland.
    Spreek je wel.

Groetjes Mary

• 14 September 2007 - 09:20

Dick En Toos:

Cobi en Wil welkom thuis , en bedankt voor het leuke verslag van jullie samen.
    ik bel dezer dagen wel even op.
    groetjes Dick en Toos